Rabu, 19 Mei 2010


AZAM BARU


Salam kepada pembaca semua, semalam hinggalah ke pagi aku sukar sangat nak lelapkan mata, last-last aku capai laptop lalu aku bukak dan 'update' kelima-lima blog kesayanganku, 4 daripadanya adalah blog perniagaan (puterimanja.blogspot, butikdieha.blogspot,katalogonlinedieha.blogspot dan baranganterpakaidieha.blogspot) dan 1 blog bercorak informasi (selautanilmu.blogspot).


Semakin aku kerap bukak blog aku,makin banyak pula perubahan dan peningkatan yang aku rasakan nak buat. Kebanyakan ilmu berkaitan pembinaan dan pengurusan blog ni aku gali dan pelajari based on blog-blog yang aku kunjungi. Alhamdulillah , i'm a fast learner.


Aku berazam dan menanam tekad bermula dari hari ni untuk menjadi seorang penulis blog peribadi yang rajin untukku jadikan hadiah buat tatapan anak-anakku di masa hadapan. Semoga dapat dijadikan panduan dan pedoman hidup mereka .Amin.


1 ulasan:

  1. Amin..btol tu..sbg panduan&pedoman kepada anak2.

    sy pun skrg sudah menjadi blogger tegar...hari2 mghadap blog..belajar tutorial berkaitan blog..alhamdulillah..sy sama spt k.dha ...i'm a fast learner...lgpun k.dha adlh slh s'org mentor sy...hehehe..tp blog sy bkn la blog perkongsian ilmu..blog peribadi lebih kepada citer kehidupan seharian 'my memories'- sweetmama.

    BalasPadam