Khamis, 22 Disember 2011

Awas!!Taktik Terkini Perogol

Taktik Terkini Perogol

Cara baru memperdayakan perempuan untuk dirogol.
Dari sumber yang boleh dipercayai (paper) 6 orang dirogol setiap hari di Malaysia kini.

Ceritanya bermula dari seorang kawan yang balik agak lewat malam dari pejabat. Dia terserempak dengan seorang kanak-kanak yang sedang menagis ditepi jalan. Kerana kesian, dia tanya budak itu kenapa menangis? Dia jawab dia sesat dan tak tahu jalan pulang ke rumah dan mintanya hantar ke rumah kerana takut.

Budak itu kemudiannya menunjukkan sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Perempuan itu tanpa mengesyaki apa-apa terus membawa budak itu ke alamat berkenaan.

Setibanya dirumah, dia pun menekan loceng pintu. Sejurus kemudia dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan wayar dengan berkuasa tinggi.

Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit dengan keadaan terlanjang. Kondom ada di merata-rata dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tidak mengenali penyerangnya.

Begitulah kejadian jenayah akhir-akhir ini menyasarkan mangsanya. Ianya cukup kejam dan menakutkan.

Jika anda terserempak dengan kejadian berkenaan, jangan sesekali anda mengikuti kemahuan kanak-kanak itu, sebaliknya hantar je ke balai polis yang berdekatan
Berhati hatilah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan