Isnin, 21 Jun 2010

MACAM-MACAM HAL


Date : 17 Jun 2010

Today, 1st day aku masuk keja balik setelah cuti bersalin 60 hari.Kebetulan banyak pula keja yg perlu dibereskan..check2 line internet tgk x ok la pulak..Adui,,laman web AG je yg boleh bukak, laman web lain ...hmmm hampeh..Aku sedikit kehampaan kerana nak check duit kat maybank2u dan cimb pun xleh..ish,ish,ish, kesian sungguh..

sedang aku sibuk mengemas meja kerjaku tak semena-mena aku terlanggar thumb drive aku yang tgh bertenggek kat CPU tu..alamak!!! aku dah dapat agak ada something yg akan terjadi. Check punya check dah sah thumdrive aku dah corrupt..langsung tak blh baca data kat dlm tu..Naya sungguh aku!! Habis hilang suma data penting pasal kerja, business dan juga data peribadi kat dlm tu..Nak menangis pun ada, tapi aku redha dengan segala ketentuan Allah.Mungkin ada hikmah disebalik semua tu..Aku baru je guna x sampai 16 GB pun dlm thumbdrive tu,tgk2 dah x leh guna..

Dengan berlakunya insiden tu aku dah pun beli HDD Drive menggantikan thumbdrive aku yg dah rosak tu..Aku berdoa moga HDD ni akan selamat selalu..InsyaAllah. Dengan kejadian itu juga aku lebih berhati-hati ketika dok berhampiran dgn CPU.hehehe...takut pisang berbuah dua kali..Wassalam. Mmmuahhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan